خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ مستقیم ایرانسل

 

 

شرکت آفریقایی «ام‌تی‌ان» اعلام کرد در نیمه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل نخست سال جاری میلادی به علت فعالیت های خود در بازار ایران و غنا با افزایش 14 درصدی سود مواجه شده است.
رفع مسئولیت ایرانسل از پیام های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل الکترونیکی ارسالی مشترکین
• به دلخواه سرویس و یا محصولی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را فعال یا غیرفعال کنید
- مشتريان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شركتي (اشخاص حقوقي):
• صورتحسابتان را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل از طريق اينترنت ببينيد و فقط با يك كليك آن را دريافت كنيد
کنترل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حساب اینترنتی ایرانسل
این شرکت آفریقایی در اوایل سال جاری اعلام کرد که به علت تحریم‌ها در بازگرداندن سود از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ایران دچار مشکل شده است.
سرويس كنترل حساب اينترنتي به شما امكان مي دهد تا خودتان، بدون نياز به تماس با خدمات مشتركين ايرانسل، تمام اين كارها را انجام دهيد! برای ثبت نام کنترل حساب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینترنتی !
• ميزان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل كار كرد خط تلفنتان را هر لحظه و در هر جا كه مايل باشيد كنترل و هزينه آن را مشاهده كنيد
بر اساس این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل گزارش، این شرکت با ادعای پرداخت رشوه در مزایده دریافت مجوز در ایران در سال 2005 مواجه است. رقیب ترک این شرکت، «ترک‌سل» برای از دست دادن این مجوز پرسود از ام‌تی‌ان شکایت کرده است.
آيا به دنبال خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل راهي هستيد تا بتوانيد...
با كنترل حساب اينترنتي، خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل بدون نياز به تماس با خدمات مشتركين، خودتان امور مربوط به حسابتان را انجام دهيد!
در سيستم كنترل حساب اينترنتي، هر كاربر بنابر نوع ثبت نام و همچنین نوع سیم کارت خریداری شده، در یکی از گروه های زیر جای می گیرد: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
اگر شما مخاطب نامه نيستيد،اجازه نداريد اين نامه را افشا، از آن كپی گرفته، توزيع كرده و يا براساس محتوای آن دست به كاری بزنيد؛لطفاً سريعاً فرستنده را مطلع نموده يا با mtnbusinessfraud@MTNIrancell.ir mailto:mtnbusinessfraud@MTNIrancell.ir مكاتبه كرده و تمام نسخه‌های موجود آنرا از بين ببريد. هرگونه استفاده غيرمجاز يا مصادره اين نامه و يا بررسی، ارسال مجدد، انتشار يا استفاده‌های ديگر، و يا اقدام نمودن براساس محتوای اين نامه بوسيله اشخاص يا نهادهایی غير از گيرنده موردنظر آن ممنوع است. به جز مكاتباتی كه با كار قانونی ام‌تی‌ان‌ایرانسل در ارتباط است، ام‌تی‌ان‌ ایرانسل هيچ‌گونه مسؤليتی را درقبال محتوای اين نامه يا عقايدی كه در آن يا ضمايم آن مطرح شده‌است، نمی‌پذيرد. به‌سبب ماهيت نامه‌های الكترونيكی، ام‌تی‌ان‌ایرانسل هيچ‌گونه تضمین و التزامی را برای سالم بودن اين نامه و ضمائم آن و همين‌طور عاری از ويروس بودن آنها نمی دهد. ام‌تی‌ان‌ ایرانسل هيچ‌گونه مسؤليتی را در قبال ضرر و زيان وارده، به هر شكلی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل كه حادث شده باشد، اعم از سهل‌انگاری يا غيره، مستقيم يا غيرمستقيم حاصل از استفاده از اين نامه و ضمايم آن، برعهده نمی‌گيرد. اين پيام ضمانت يا مدركی برای مسائل مطروحه در خود ندارد.
کنترل حساب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینترنتی ایرانسل
بازار ایران سود ام تی ان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را 14 درصد افزایش داد
اين پيام الكترونيكی و تمام محتوا و ضمائم آن خصوصی و محرمانه بوده جزء اموال ام‌تی‌ان‌ایرانسل و برای گيرنده نام‌برده به حساب می خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل آید. تنها و تنها برای گيرنده و برای يك هدف خاص است.
فقط کافی است یک پیام کوتاه بدون متن به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ۱۳۰ ارسال کنید.
رفع خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل مسئولیت
صورت حسابتان را مشاهده و دريافت نماييد، سرويس هاي ارزش افزوده را براي حساب خود فعال يا غير فعال كنيد، تغيير تعرفه انجام دهيد، مانده حساب فعلي، مبلغ آخرين پرداخت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل و تاريخ آنرا مشاهده نماييد، صورت حساب تفكيكي درخواست كنيد، و...
به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس، «ام‌تی‌ان» بزرگ‌ترین اوپراتور تلفن همراه در آفریقا اعلام کرد که سود این شرکت در نیمه نخست سال 2012 حدود 14 درصد افزایش داشته است و این رشد سود محصول فعالیت ها در ایران و غنا است که به این شرکت در بازار اصلی آن در نیجریه در رقابت با دیگر رقبایش کمک کرده است. به گزارش رویترز، بر اساس اطلاعات اعلام شده از سوی شرکت «ام‌تی‌ان»، درآمدهای هر سهم در 6 ماه تا پایان ماه ژوئن برای این شرکت برابر با 537.4 سنت بوده که در سال گذشته برابر با خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل 470.1 سنت بوده است. همچنین مشترک‌های این شرکت نیز 7 درصد افزایش یافتند و به 176 میلیون نفر رسیدند.
• مشتركين طرح پرداخت ماهانه (سیم کارت‌های دائمی): تمام مشتركين پرداخت ماهيانه مي توانند براي استفاده از کنترل حساب اینترنتی درخواست خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل كنند. به طور کلی مشترکین این سرویس در یکی از دو گروه زیر قرار می گیرند:
• در صورت تمایل طرح تعرفه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را تغییر دهید
کاربران کنترل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل حساب اینترنتی
کنترل حساب خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اینترنتی
با سرويس "كنترل حساب اينترنتي" (E-care) از طريق اينترنت به سادگي مي توانيد: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
ناظران مخابراتی در نیجریه، بزرگ ترین بازار ام‌تی‌ان، این شرکت را 360 میلیون نایر (واحد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پولی نیجریه) به همراه دیگر رقبای آن در ماه می به علت خدمات ضعیف و با کیفیت پایین جریمه کردند.
• بر هزينه هاي تلفن همراهتان نظارت داشته باشيد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
• در صورت نياز به تغيير مشخصات فردي تان بدون آنكه مجبور باشيد به مركز خاصي مراجعه كنيد خودتان آنرا اصلاح خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل كنيد
مشتركينی که به صورت مستقل (انفرادي) ثبت نام شده اند. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل
بازار ایران سود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ام تی ان را 14 درصد افزایش داد
- مشتريان غير خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل شركتي (اشخاص حقيقي):
مشتركيني كه شماره خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل تلفن همراه آنها در زير مجموعه يك شركت ثبت نام شده است.
در سایت ایرانسل به منظور سلب مسئولیت ایرانسل از پیام های الکترونیکی ارسال شده توسط این اپراتور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل چنین آمده است:
رفع مسئولیت ایرانسل از خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پیام های الکترونیکی ارسالی مشترکین
همچنين مي‌توانيد با سرويس خدمات مشتركين ما با شماره ۷۰۰ (از خط ايرانسل) و يا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس گرفته و اين سرويس را درخواست كنيد. در زمان ثبت نام نيز مي توانيد براي خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل اين سرويس درخواست نمایید.
بازار ایران سود ام تی ان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل را 14 درصد افزایش داد
لطفا توجه داشته باشید که نام کاربری، همان شماره تلفن همراه شماست (********۹۸۹۳) و رمز ورود نیز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل پس از ارسال درخواست به هر یک از روش های فوق، طی ۲۴ ساعت از طریق پیامک برایتان ارسال می شود .
ام تي ان ايرانسل همواره آخرين تكنولوژي روز دنيا را خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل به شما مشتركين گرامي ارائه مي نمايد.
• مشترکین طرح پيش پرداخت (سیم کارت های اعتباری): تمام مشتريان طرح پيش پرداخت در كنترل حساب اينترنتي به عنوان "مشتريان غير شركتي" خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ثبت نام مي‌شوند. در صورت استفاده از طرح پیش پرداخت امکان ثبت نام به صورت شرکتی وجود نخواهد داشت.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل , شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 آذر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: